Τέλος οι ουρές αναμονής στα ΚΕΠ – Με το KEP-ePass γίνεται η κράτηση αριθμού προτεραιότητας για εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία
Τη δυνατότητα να δεσμεύουν αριθμό προτεραιότητας για εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία σε 31 ΚΕΠ (Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών) της χώρας έχουν πολίτες και επιχειρήσεις. Πρόκειται για το KEP-ePass, το οποίο είναι διαθέσιμο μέσω του rantevou.kep.gov.gr και αποσκοπεί στην ταχύτερη, απλούστερη και καλύτερη εξυπηρέτηση από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών. Με τον τρόπο αυτό, οι πολίτες μπορούν μέσω του υπολογιστή ή του κινητού τους τηλεφώνου:
να προβαίνουν σε κράτηση αριθμού προτεραιότητας για την εξυπηρέτησή τους και
να βλέπουν σε πραγματικό χρόνο ποιος αριθμός εξυπηρετείται και πόσος είναι ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής μέχρι να φτάσει η σειρά τους.
Το KEP-ePass εντάσσεται στο πλαίσιο του ψηφιακού εκσυγχρονισμού του δικτυού των ΚΕΠ, ξεκινώντας την πιλοτική του λειτουργία από 31 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, ενώ προβλέπεται να επεκταθεί σύντομα και σε άλλα ΚΕΠ. Η δράση υλοποιείται από τη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημοσίας Διοίκησης. Παράλληλα έχει εγκατασταθεί εξοπλισμός στον χώρο των ΚΕΠ ο οποίος περιλαμβάνει:
εκδοτήρια αριθμών προτεραιότητας και
οθόνες που εμφανίζουν τον τρέχοντα αριθμό προτεραιότητας.
Η διαχείριση και η κλήση των αριθμών προτεραιότητας από τους υπαλλήλους των ΚΕΠ θα γίνεται μέσα από το περιβάλλον της Πλατφόρμας Επισκέψεων ΚΕΠ, σε ειδική ενότητα που έχει προστεθεί.
Ποια είναι η διαδικασία κράτησης αριθμού προτεραιότητας
Αρχικά, ο πολίτης εισέρχεται στο rantevou.kep.gov.gr με τους κωδικούς του στο Taxisnet και επιλέγει «Νέα κράτηση», προσδιορίζοντας τον Νομό και τον Δήμο όπου επιθυμεί να εξυπηρετηθεί.2. Στη συνέχεια, επιλέγει το κατάστημαπου τον εξυπηρετεί από τη λίστα των διαθέσιμων ΚΕΠ. Τα ΚΕΠ που εντάσσονται στη δράση KEP-ePass έχουν την ένδειξη «ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ».
3. Ακολουθώντας τα βήματα στην πλατφόρμα, στην οθόνη εμφανίζονται ο πρώτος διαθέσιμος αριθμός προτεραιότητας, ο αριθμός που εξυπηρετείται εκείνη τη στιγμή και ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής.
4. Πατώντας «Επιβεβαίωση» και εισάγοντας τα στοιχεία επικοινωνίας του (ονοματεπώνυμο τηλέφωνο και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), ο πολίτης λαμβάνει email με τα στοιχεία της κράτησής του.
Υπενθυμίζεται ότι η πλατφόρμα επισκέψεων στα ΚΕΠ rantevou.kep.gov.gr είναι διαθέσιμη για περισσότερο από έναν χρόνο. Αρχικά, η πλατφόρμα έδινε τη δυνατότητα στον πολίτη να προγραμματίζει ραντεβού για εξυπηρέτηση από ΚΕΠ σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα. Από τα τέλη Ιουνίου η πλατφόρμα αναβαθμίστηκε, παρέχοντας επιπλέον τη δυνατότητα του ePass.
Τα 31 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών που έχουν ενταχθεί στην πιλοτική λειτουργία του KEP-ePass είναι τα εξής:
Εργασίες συντήρησης στην Ενωτική Οδό Σίνδου θα πραγματοποιήσει η Υποδιεύθυνση Τεχνικών Έργων της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας από το Σάββατο 18 Μαΐου
Εργασίες τοποθέτησης μεταλλικών στηθαίων ασφαλείας στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης- Νέων Μουδανιών θα πραγματοποιήσει η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας από τη Δευτέρα 20
Εργασίες αντικατάστασης μεταλλικών στηθαίων ασφαλείας καθώς και εργασίες κοπής πρασίνου στην Επαρχιακή Οδό Μουδανιών – κύκλωμα Κασσάνδρας (κυκλικός κόμβος Κασσανδρείας) θα πραγματοποιήσει η Διεύθυνση Τεχνικών
Εργασίες ασφαλτόστρωσης και εργασίες τοποθέτησης στηθαίων ασφαλείας στην Εθνική Οδό 2 Θεσσαλονίκης-Έδεσσας θα πραγματοποιήσει η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας από τη Δευτέρα