Βελτίωση συνθηκών κυκλοφορίας και ενίσχυσης της οδικής ασφάλειας με δημιουργία περιοχών ήπιας κυκλοφορίας εντός των οικισμών και πεζοδρόμηση περιμετρικά των σχολικών εγκαταστάσεων, καθώς και μέτρα διαχείρισης της στάθμευσης.
– Ενίσχυση μετακινήσεων με περπάτημα και ποδήλατο, ανάπτυξη συστήματος κοινοχρήστων ποδηλάτων (bike-sharing) και αναβάθμιση του δημόσιου χώρου με δημιουργία πράσινων διαδρομών διασύνδεσης σχολείων και αθλητικών εγκαταστάσεων.
– Ενίσχυση συλλογικών μετακινήσεων με τη δημιουργία στόλου δημοτικής συγκοινωνίας με ηλεκτροκίνητα οχήματα.
Παπαδόπουλος: Κάθε δήμος έχει όφελος να καταρτίσει ΣΒΑΚ
Με αφορμή την έκδοση της απόφασης για το ΣΒΑΚ του Δήμου Ωραιοκάστρου, ο Υφυπουργός Μεταφορών κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος δήλωσε:
«Το Ωραιόκαστρο, μετά τη Θεσσαλονίκη και την Πέλλα, αποτελεί έναν ακόμη Δήμο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας που αποκτά ΣΒΑΚ, γεγονός που σηματοδοτεί μια δυναμική που αναπτύσσεται για τον στρατηγικό σχεδιασμό της κινητικότητας στη συγκεκριμένη περιοχή. Τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας είναι το βασικό εργαλείο για την ολοκληρωμένη διαχείριση της κινητικότητας και την αναβάθμιση του αστικού περιβάλλοντος και προς αυτή την κατεύθυνση, κάθε Δήμος έχει όφελος να καταρτίσει ΣΒΑΚ».